måndag 1 augusti 2011

Måseskär

Hej på er!
Ja då var det dags för en ny månad, Augusti.
Visst är sommarkvällarna i Augusti bara så fina!
Åtminstonde är dom det på Käringön, jag tror att de flesta av er vet att jag kommer därifrån.
Tänk er att en kväll Augusti ta snipan ut på havet och dörja makrill, ha en gosig tröja på sig, äta lite fika och bara koppla av och vänta på att fisken skall nappa. Ojojoj, de e livet det!

Så med mina starka band till Käringön och även Måseskär, som ligger bara en liten bit därifrån, så blev jag ju extra helt fantastiskt glad när serien Skärgårdsliv ifrån Maja Design kom ut.
Det är ju Måseskär på!!!
Och då blev jag ju bara tvungen att göra en LO med dom, så här kommer ett skärgårdsalster med bilder på måseskär och mig som liten tjej.

Åh, jag blev så nöjd!

Här kan ni se närbild på titeln.


Jag syns inte så tydligt, med det är jag som är filuren på trappan av den vita fyren(den "nya") och framför den röda fina gamla Heidenstam-fyren, den är min favorit.

Här har jag använt mig av detaljer ur pappren, kompassmotivet fanns på ett och fyren på ett. Jag gjorde även en fin knop som fick hänga i kanten.

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker!


Tack för titten!
//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar