onsdag 30 juli 2014

En ljuv sommarkväll

Hej på er!
Här kommer dagens inlägg, inspirerad av det varma vädret och semestertider så har jag skapat detta kort, med en ljuv sommarkväll på en camping intill en sjö.
Till detta kort har jag använt stämplarna:
V708: Som jag endast stämplat mittdelen av motivet. men flera gånger för att täcka bredden av kortet.
V68: Stämplad, färglagd och utklippt ritade även dit egna stödfötter på vagnen då den står parkerad.
V96: stämplad och embossad med vitt pulver, därefter har jag ritat in skuggor med en finspetsad penna.
Allt är färglagt med distressfärger och för lite extra effekt så har jag sprinklat lite storkornigt vitt embossingpulver över bilden och smält fast det genom att värma underifrån.


Tack för titten!
Lämna gärna en kommentar!
//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar